Marketing dopušta i Hopa Cupa, a ti?

Zagreb je ovih dana "preplavljen ušima koje vire iz grma“, klupama na kojima piše Hopa cupa, letcima s natpisom „Jesi li za Hopa cupa?“. Hopa cupa marketinška kampanja je Gerilski marketing, tj. nekonvencionalna metoda oglašavanja, minimalno ulaganje koje daje maksimalan učinak. Hopa cupa kampanja je definitivno postigla svoj cilj jer ovih dana svi pričaju o Hopa cupa.

              Zašto zecu vire uši iz grma? Zato što se nije dobro sakrio

Prolazeći pokraj Hrvatskog narodnog kazališta uočila sam uši kako vire iz grmova, ništa ne bi bilo čudno da se bliži Uskrs, ali Božić je uskoro, a ja vidim uši. Puno upitnika je bilo u mojoj glavi, naravno imala sam potrebu prokomentirati uši s kolegama na poslu. Pošto nitko nije znao ništa o tome, počeli smo tražiti na internetu, ali odgovor nismo dobili. Iako tražilica nudi i to prvo po redu: Jesi li za Hopa cupa? i Hopa cupa reklama. Što govori da je Hopa cupa jako tražen pojam na internetu. 
Istog dana vraćajući se kući uočila sam iz tramvaja letak na stupu s natpisom „Jesi li za Hopa cupa?“. U tramvaju je gospođa kraj mene rekla na glas začuđeno “ Pa što je ovo?“, suputnici su se imali potrebu uključiti u raspravu iako nitko ne zna točno o čemu se radi. Druga starija gospođa iz tramvaja nije mogla shvatiti zar bi netko tako javno stavio oglas za „Hopa cupa“? Odgovorila sam joj da se radi o marketingu, ali da još nitko ne zna o čemu točno. Svi su pričali o Hopa cupa a nitko nije znao o čemu se radi, svi smo pogađali i raspravljali.




Konačno je otkrivneo Hopa cupa je oglas za pivu s limunom, radler pivo.

Svake čestitke timu Hopa cupa na ideji i realizaciji. Ja sam za Hopa Cupa, a ti? ;)

  

Primjedbe