STRAH - jel to nešto za jesti?

Od danas kreće serija postova 5 minuta za motivaciju. Ovdje su teme o koji slušam često u društvu, medijima, promišljam o njima i odlučila sam ih podijeliti s vama.

Slobodno u komentar pišite prijedloge, mišljenja. Hvala Vam još jednom što se čitamo od 2013. godine, u ovoj godini ćemo se više družiti, i sve najbolje u 2019. godini svima. Neka se u ovoj godini ostvare vaši snovi, ako ništa drugo barem poduzmite akciju pa će se nešto i pokrenuti, a uspjeh neće izostati. Kod mene se mnogo toga pokreće i nadam se da ste uzbuđeni barem malo, jer ja sam puno, i spremam nove ideje, teme i veselim se druženju s vama. 

Pošto sam gore pisala o tome da poduzmete akciju. Zašto često ne poduzmemo akciju, što nas koči?
ODGOVOR: STRAHHHHHHHHH

Što je strah, kako nastaje, gdje, zašto? Odgovor na ovo pitanje zna svatko najbolje za sebe jer je za svakoga individualno, ali i psiholozi će nam to bolje pojasniti.

Dijete ne zna što je strah i zato iznova pada i diže se kada uči hodati. Kada odrastemo kao da zaboravimo dignuti se, a padanje nam postane pod normalno jer izgovor nam je strah. Poznato je da se sve radi ili iz ljubavi ili iz straha? Zašto je strah jači? Kako nas koči da uspijemo u željenom ishodu? Ne koči nas strah, mi sami sebe kočimo i naša iluzija, previše razmišljanja, a premalo akcije.

STRAH od toga što drugi misle, 
STRAH od neuspjeha,
STRAH od odbacivanja,
STRAH od nepoznatog,
STRAH od boli,
STRAH od gubitka,
STRAH od samog sebe
.
.
.

AKO POBIJEDITE STRAH, MOŽETE SVE!


Uspješni ljudi rade ono čega se neuspješni ljudi boje i ne, uspješni ljudi nisu ništa drugačiji od neuspješnih samo su naučili savladati strah i usprkos njemu probati, pasti, dignuti se i krenuti ispočetka. Vjeruju u sebe, uče, napreduju, probaju i idu dalje, a strah ostavljaju drugima jer oni naprosto nemaju vremena o njemu razmišljati jer treba ići dalje i boriti se svaki dan iznova i biti bolji nego jučer jer sami smo sebi jedina konkurencija i da ne mjerite se sa drugima samo budite mrvicu bolji nego jučer i ne odustajte od svojih snova u 2019. godini, jer ja definitivno neću.


Čega je vas strah? Kako ga pobjeđujete? 

Primjedbe