Planirate li pametno?


Svi imamo neke planove. Zasigurno ste upoznati da se dijele na strateške (dugoročne), taktičke (srednjoročne) i operativne (kratkoročne).


Ajmo nazvati tjedne planove operativne (kratkoročne) koji vode do cilja, ali korak po korak.
Zašto su oni po meni najbitniji? Ako ne izvršimo kratkoročne planove nećemo ostvariti niti srednjoročne a kamo li dugoročne. Zanimljivo zar ne? Iako to svi dobro znate, bar u teoriji! Praksa nam šteka.

Navikli smo se u užurbanom ritmu zatrpavati planovima, idejama, a kada treba doći do realizacije onda zašteka. U konačnici to je i normalno, mi samo svi samo ljudi!

ALI.... vrijeme je najdragocjeniji resurs...

Planirajte pametno


  1. Vrijeme je najdragocjeniji resurs – pažljivo ga rasporedite
  2. Stavite plan na papir – kostur (onda dodajte i oduzmite) jer kuća se gradi od temelja
  3. Kada obavljate jednu aktivnost posvetite joj se – budi u sadašnjosti (present je dar)
  4. U danu planirajte uz redovne aktivnosti imati maksimalno dvije - tri dodatne aktivnosti
  5. Budi iskreni prema sebi - nemaju svi jednaku količinu energije (upoznajte sebe)
  6. Odredite prioritete
  7. Budite sebi na prvom mjestu – to nije sebičnost
  8. Uvijek budite usmjereni na dugoročni cilj i pitajte se: vode li moji dnevni koraci do cilja ili svaštarim?
  9. Ljudski je griješiti. Nastavite
  10. USTRAJNOST JE TAJNA USPJEHA
  11. Otvorite se za nove ideje i prijedloge
  12. Svako jutro isplanirajte svoj dan – fokus
  13. Svaki dan napravite jednu stvar što vas veseli – sreća je u malim stvarima
  14. Zahvaljujte na svemu što imate i vidite oko sebe
  15. Više se smijte




Izvor: Centar za socijalnu skrb Pakrac

Maja ima hrpu planova za vikend ( i samo 48 sati)


Prošao je radni tjedan i jedva sam čekala vikend. Uf koliko sam planova imala, osim isplaniranih unaprijed dodala sam na popis sve što nisam tijekom tjedna odradila. Popis je bio poduži.
Nisam niti jednu aktivnost završila do kraja, a misli su mi bile već na sljedećem...

Planirala sam dok sam pila kavu ujutro, kuhala ručak. Kako ću stići, moram stići, želim li stići sve to na kraju pitala sam se?  Kada sam se požalila na obaveze, pitala me majka: Zašto moraš sve to? Odgovorila sam ako ne odradim ja, neće nitko. Ovo moram, a ovo je dobro za moje zdravlje, ovo sam obećala itd...a u konačnici tako sam i odgojena. Na kraju sam se umorila i od planiranja i kalkuliranja!

Vikend je za odmor, zar ne? Odradila sam najnužnije i otpustila. Legla sam i gledala dokumentarac Ironwoman pa film (komediju SAD ILI NIKAD s J. Lo) e da otišla sam i na kolač (iako planiram dijetu započeti već neko vrijeme). I pogodite što se dogodilo?
Odmorila sam se. Jel svijet stao? Nije! Osjećam se odmorno i sretno.

E da, a pouka iz filma: VJERUJTE U SEBE, JER DŽABE VAM PLANOVI, SNOVE, ŽELJE I 
ŠTO DRUGI VJERUJU U VAS, AKO VI NE VJERUJETE U SEBE!

Ironwoamn dokumentarac preporučam toplo, a o njemu i poukama drugi put. Ovaj vikend je bio za dušu. J   


Izvor: Famousfix

Primjedbe

  1. The 7 Best Hotels in Phoenix, AZ - Mapyro
    Find the 김천 출장안마 best hotels in Phoenix, AZ. It is 부천 출장마사지 not just the best hotel, but it 부산광역 출장샵 also provides the ultimate entertainment 구리 출장마사지 experience for 대구광역 출장샵 everyone

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar