Kako se organizirati i ponedjeljak dočekati spreman?


Vikend brzo prođe i ponedjeljak već kuca na vrata. Često mi se i samoj dogodi da planiram puno aktivnosti, a kako dan odmiče i neplanirane aktivnosti se dese, često napravim malo, tj. ne onoliko koliko sam planirala. Odlučila sam tome stati na kraj i pripremiti se za tjedan koji dolazi

Nedjelja – plan sljedećeg tjedna (kalendar)

Radim popis hitnih i bitnih stvari.

Radim popis:
-aktivnosti taj tjedan
-poslovnih i privatnih obaveza
-prehrane
-kućanskih poslova
-tjelovježba
-stvari koje volim raditi i usrećuju me (hobiji, kave s prijateljima)

Foto: flickr.com


Prvo hitno, zatim bitno

Često mi se dogodi ukoliko ne napravim prvo hitne ( a to su npr. stvari koje duže traju ili ih možda ne volim) dogodi se da ih uopće ne napravim iako su hitne. Zanimljivo zar ne?!

Planiram točno vrijeme kada ću što raditi

Ukoliko ne napravim ovaj popis, može mi se dogoditi da npr. rađe odem na kavu s prijateljicom nego vježbati. Sve je to ok dok ne postane prečesto, a poslije za bolove u leđima ću se žaliti upravi vodovoda.

Motivirajuće poruke/slike

Ostavim si neke citate, poruke, slike koje će me motivirati da odradim dane zadaće

Planiram san
Dovoljno sati sna planiram – kako bi funkcionirala sutra odmorna i sretna

!Podsjetnik: nije smak svijeta ako sve ne odradim, bitno da sam sretna na kraju tjedna i da sam hitne stvari odradila.J


Primjedbe