Koji sastojci čine najbolji Poslovni sendvič? Hmmm....
Dobro, loše dobro... Zbunjeni?
Ovaj put se ne radi o hrani već je to tehnika zvana sendvič koja se
često i vrlo učinkovito primjenjuje kao psihološka metoda kada se želi iznijeti
neki nedostatak, pošpotati nekog, tj, prenijeti nešto negativno. Negativno se zapakira izneđu dvije pozitivne stvari i imate savršen sendvič. U tom slučaju niste
ni primjetili negativnu primjedbu, “tj. majonezu između šumke i sira,“ a već
ste pojeli cijeli sendvič. E pa sad je malo kasno za reklamaciju, ali znati ćete
za drugi put.
P.S. Ne mora nužno biti majoneza između. ;)
Slika 1. Poslovni sendvič
Koje ste riječi prvo zamijetili na slici?
Nekako se riječ loše izgubila u dobrom, a ipak je tu. Kužite li sada
poantu?
Jeste li se Vi kada našli u situaciji zvanoj sendvič ili upotrijebili na nekome?
Jeste li se Vi kada našli u situaciji zvanoj sendvič ili upotrijebili na nekome?
naravno,u potpunosti se slažem s poantom
OdgovoriIzbrišiHvala na komentaru. :)
Izbriši