POSLOVNI SENDVIČ


Koji sastojci čine najbolji Poslovni sendvič? Hmmm....
Dobro, loše dobro... Zbunjeni?

Ovaj put se ne radi o hrani već je to tehnika zvana sendvič koja se često i vrlo učinkovito primjenjuje kao psihološka metoda kada se želi iznijeti neki nedostatak, pošpotati nekog, tj, prenijeti nešto negativno. Negativno se zapakira izneđu dvije pozitivne stvari i imate savršen sendvič. U tom slučaju niste ni primjetili negativnu primjedbu, “tj. majonezu između šumke i sira,“ a već ste pojeli cijeli sendvič. E pa sad je malo kasno za reklamaciju, ali znati ćete za drugi put. 

P.S. Ne mora nužno biti majoneza između. ;)




Slika 1. Poslovni sendvič




Koje ste riječi prvo zamijetili na slici?

Nekako se riječ loše izgubila u dobrom, a ipak je tu. Kužite li sada poantu?

Jeste li se Vi kada našli u situaciji zvanoj sendvič ili upotrijebili na nekome?

Primjedbe

Objavi komentar