Ogledalce, ogledalce tko je najbolji na svijetu - Svaki menadžer zna Mirroring

Svaki menadžer zna – Mirroring

Ogledalce, ogledalce tko je najbolji na svijetu?
Mirroring je izraz kada jedna osoba kopira drugu u međusobnom kontaktu.

Možda ste zamijetili da nesvjesno oponašate nekog tko Vam se sviđa ili mu se želite približiti. ( npr. cura/dečko, kolega s pola, šef..) Jeste li znali da se lakše zbližite s ljudima koji su vam slični ili kakvi želite biti dok oni s kojima niste dobri, tj. ne sviđaju Vam se, su zapravo različiti od Vas i ne želite biti takvi. Oponašajući ljude, disanje, govor osobito možete se približiti/zbližiti s ljudima. Isto tako približivajući im se bliže licu vi ulazite u njihov prostor i postaje im nelagodno – odmiču se od vas.

Probajte se nekom približiti skroz i unijeti u lice iznenada? Što će se dogoditi?

Isto tako je sa stiskom ruke, kakav Vam stisak pruža sugovornik vi ga oponašate ako mu se želite svidjeti. Određnim položajem ruku, tijela možete iskazati osjećaj srama, nelagode ili moći.
Jeste li kad primjetila šefa da priča s vama s rukama iznad glave sjedeći u svojoj udobnoj visokoj fotelji, taj položaj šalje mozgu poruke ja sam tu glavni, a i vi to mislite nakon nekog vremena.
Vi možda sjedite nasuprot na nekoj maloj stolici zgrbljeni s prekiženim nogama i rukama. Time se ograđujete od njega i šaljete poruku ja sam mali čovjek, a nažalost ako ostanete dulje od 2 minute u tom položaju i Vaš mozak poprima te signale i vi se tako i osjećate.
Zanimljiva je činjenica da svi sportaši  pobjednici kada ostvare zapažen rezultat u znak pobjede automatski (bez razmišljanja) dižu ruke u vis i šalju poruku ja sam tu, gledajte me, najbolji sam, a tako se i osjećaju u datom trenutku. Kakav utjecaj (misao) ostavlja takva gesta na Vas? 

Ovo dokazuje da je govor tijela 55 % komunikacije.

Slika 1. Moć

Slika 2. Želim ti se svidjeti
 

Slika 3. Ja sam pobijednik



Slika 4. Sviđaš mi se

Slika 5. Poruke koje prenosimo određnim držanjem tijela



Služite li se vi time? Koga vi najčešće oponašate da biste se svidjeli nekome?

Primjedbe