Prodaja – Više nikada nećeš dobiti drugu priliku da ostaviš prvi dojam

Prodaja je “najstarije“ zanimanje na svijetu.

Prodaja je međuljudski komunikacijski proces u kojem prodavač otkriva i zadovoljava potrebe kupca s ciljem ostvarenja uzajamnih dugoročnih koristi za obje strane. (Weitz, Castleberry, 1995)



Irena “prodaje“ sebe

Irena je alternativka koja traži posao tajnice.  Tako bi se najkraće opisala, e da...
Napisala je Cv i Zamolbu uredno poslala. Smatrala je da će dobiti posao kada je već prvi dio “prodaje“ dobro prošao i pozvali su je na razgovor.
Pošto je to manja organizacija, razgovor je bio sa nadređenim. Pozvao je 6 potencijalnih kandidata u sobu za sastanke i prvo ih odmjerio, zatim postavio pitanja i rekao da će im javiti rezultate u roku od 2 dana.
Irena je briljirala na odgovorima, dobro se pripremila i imala je volju za rad i učenje. Bila je sigurna da će odgovor biti pozitivan za nju, ona je jedina bila sigurna, nonšalantno obučena i sva svoja, dok su ostale došle u visokim petama i uređene ko za van sa znatno manje iskustva i pune sebe.
Nakon 2 dana stigao je e-mail i odgovor je bio negativan. Sva uzrujana tražila je feedback. Odgovor je ubrzo stigao.

Više nikada nećeš dobiti drugu priliku da ostaviš prvi dojam!



Uzrujana Irena je razmišljala, zašto njen stil odijevanja, tetovaže, piercing na obrvi i otkvačena frizura mogu imati prednost pred znanjem, voljom i iskustvom?

Prodaja - kupit ćete ljepše zapakirani proizvod.
Budite što jeste, ali upakirajte, pripremite se/raspitajte i uspjeh je zagarantiran. 

Zabavite se uz...
Kada ćete se sljedeći put šetati gradom, promatrajte ljude oko sebe koji vam dolaze ususret. Kako bi se oni prodali? Biste li od njih kupiti proizvod/uslugu/zaposlili ih? Čime se ističu/kakav im je stav/što možete naučiti od njih?

!!! Bez dobre pripreme i vjerovanja u proizvod/uslugu/sebe nećeš  "prodati"

Primjedbe