Misija poslovanja – ŠTO MI JESMO?

Važno je na početku svakog plana, poslovanja, ideje odrediti misiju, viziju i ciljeve.

Oni se najčešće spominju vezano za neku organizaciju iako su primjenjivi na svemu.

Važno ih je odrediti na početku i imati ih na umu tijekom cijelog razdoblja rada.


Misija

Glavna vodilja poslovanja, okvir poslovanja, njome se opisuje što se želi postići.

Njoj se vraća uvijek kada se donosi odluka, tj. svaka odluka i postupci moraju biti u skladu s misijom u protivnom se može lako skrenuti s puta i promašiti konačna vizija.

Misija se može mijenjati i prilagođavati prema potrebi i vremenu.

Greške koju organizacije i ljudi postavljaju su preopćenita misija. Misija mora biti specificirana i prilagođena potrebama organizacije/osobe jer ona utječe na viziju, ciljeve i strateški plan.

Misija treba govoriti ŠTO MI JESMO!



                                      
Misija mora odgovarati na ovo:   

  1. Što mi jesmo?
  2. Koji je cilj postojanja, vodilja?
  3. Iz misije nastaje vizija!
Kada znamo odgovoriti na ova pitanja i znamo ove činjenice lakše je odrediti na što reći DA/NE.

Misija zna na što odgovoriti sa DA!


KRAŠ – primjer dobro određene misije

„Stvaramo orginalne brendove visoke kvalitete koji svojim okusom povezuju generacije potrošača. Naša najveća vrijednost su naši zaposlenici i bogato iskustvo stoljetne tradicije. Svoje poslovanje razvijamo kroz samostalni razvoj kompanije i transparentan odnos s poslovnim partnerima i zajednicama s kojima poslujemo.“*

Sljedeći put bilo da učite za ispit, spremate se otvoriti svoje poduzeće ili planirate proslavu. Odredite prvo misiju i odluke donosite u skladu s njom i uspjeh neće izostati. 

U sljedećem postu slijedi opis vizije.


* http://www.kras.hr/hr/misija_i_vizija

Primjedbe