Sreća je u u malim stvarima i punim srcima

Dani tako brzo lete, skoro će Božić a mi se još s nostalgijom prisjećamo ljeta. Uvijek nam se negdje žuri ili se vraćamo u prošlost umjesto da uživamo sada i u ovom trenutku. Ne kaže se uzalud da je danas dar, zato se i zove poklon (eng. present).

Čekamo da se odselimo od roditelja pa da počnemo živjeti, da se zaposlimo, oženimo,  onda opet čekamo da djeca odrastu, da odemo u mirovinu i što onda...onda ćemo živjeti. Oni stariji, mudriji, kažu da ne ide baš to tako... Čekajući tako stalno nešto drugo mi zapravo stavljamo život na pauzu i živimo u glavama umjesto srcem i punim plućima. Umjesto da se ujutro dignemo, napravimo fini doručak i kavu, kažemo dragim ljudima da ih volimo, pomognemo starijoj susjedi odnijeti vrećice na 5. kat, poklonimo djetetu osmijeh, napravimo novi kolač i cijela kuća poprimi miris topline doma zbog jednog jedinog kolača, prošećemo psa koji samo nas čeka da dođemo kući i s veseljem maše repom na svaki naš pokret...

Trebamo raditi ono što volimo, pronađimo u danu 30 minuta samo za sebe i dišimo punim plućima. Zapravo je to i smisao Božića, zar ne? Otvoriti svoje srce i dopustiti mu da doživi nove stvari i prepoznati sreću u rosi trave. Naći stvari zbog kojih ćemo se s lakoćom dizati ujutro iz kreveta i pjevajući leći u krevet jer je ovo uistinu bio divan dan. Najdraže mi je kada se ujutro probudim sretna, tada znam da ono što sam radila prethodni dan izaziva u meni sreću i da trebam to nastaviti raditi i dalje. To nisu velike stvari i te stvarni nisu drugima bitne, ali to ustvari nije niti bitno, najvažnije je da meni znače i da mene čine boljom osobom svaki dan.

Nadam se da i vi imate malene stvari koje vaš dan čine velikim, a vaše srce punim od sreće.

Post pisan za kampanju protiv govora mržnje Nije : ): smiješno :  http://www.nijesmijesno.hr/zasto-nije-smijesno/sreca-je-u-malim-stvarima-i-punim-srcima/

Primjedbe