Posao se treba što prije napraviti jer nam od malena tupe "vrijeme je novac". Dragi moji, a kako skratiti vrijeme obavljanja posla/trajanja procesa, tj. ubrzati ga i biti gotov na vrijeme. Postoje mnoge situacije kad je brzo i učinkovito djelovati iznimno važno, kako u poslu tako i u privatnom životu. Od svakodnevnog "hendlanja" obitelji i posla ili proizvodnje/pružanja usluga.
Evo nekih od načina kako skratiti vrijeme obavljanja posla:
1. MULTITASKING
Obavljanje što više poslova istovremeno. Kažu da su žene ekspert u tome ;)
Multitasking može uštedjeti i do 80 % vremena. Samo je stvar dobre organizacije i postavljanja prioriteta.
2. PROMIJENITE REDOSLIJED AKTIVNOSTI
Možda o tome nikad niste razmišljali, ali to je uistinu važno. Često se događa da imamo praznog hoda jer npr. pripremljene dopise moramo kopirati na memorandum, prikupiti i po nekoliko potpisa nadređenih i na kraju spremiti poštu za slanje. Svaki put se vraćamo u ured, umjesto da obavimo raspored, što prvo, provjerimo ima li šefova u sobi i jesu li slobodni, imamo li pripremljene kuverte unaprijed i sl.
3. SMANJITE SMETNJE I PREKIDE
Često su prekidi i smetnje "uska grla" koje treba eliminirati. Nepotrebno čekanje ili prekidi u poslu jer jednostavno niste obavili dobro pripremu, upravo je došao hitno jedan posao nadređenog ili zvoni telefon stranke sa 101 pitanjem.
U konačnici organizacija, organizacija i organizacija + 3 načina kako skratiti vrijeme obavljanja posla = BINGO (manje stresa, veća učinkovitost i manje umora)
Slike preuzete : http://www.activ8careers.com/
Primjedbe
Objavi komentar