Gotovo je bolje od savršenog

Nedavno sam čula izreku „Gotovo je bolje od savršenog“.

Postoje 2 skupine ljudi. 
Prva su ljudi koji sve planiraju i koji žele da je sve savršeno (nikada nije sve savršeno) i čekaj znak, čekaju pravi trenutak, prave ljude i tako oni čekaju i planiraju i vrijeme prolazi. Dok vrijeme prolazi oni komentiraju druge: „ što je sad pokrenuo taj posao, a kriza je, propast će“, ismijavaju druge i dežurni su komentatori. Ako imaju vremena za to sve onda zasigurno nisu fokusirani na svoj cilj.
Druga skupina ne čeka, ona ide. Bolje nekako nego nikako. Ako ne probam sada neću nikada znati što može biti. Zašto ne probati, može samo biti bolje!

Mnogi bi prvu skupinu svrstali u realne, neki u čiste pesimiste,  a za drugu skupinu bi rekli da su hazarderi ili optimisti. Svatko ovo vidi kakav on je, tj. kako razmišlja tako i vidi. Nema tu prevelike priče ili ideš ili ne ideš.




Maja je počela trčati

Danas je nedjelja i imam trčanje. Dizanje rano ujutro, brže bolje stavi nešto u kljun i spremi se za trčanje. Nebo se poigralo, iako je najavljena kiša, kada sam krenula od kuće nije padala i pomislila sam kako i neće kao i većina drugih koji su ovo jutro krenuli na trčanje. Kada smo krenuli, kiša je počela padati. Na pola puta sve više i više je padala, ali mi smo imali cilj i trčali smo, neki su i hodali ali su stigli do cilja. Bili smo mokri kao miševi ali ponosni. Pljesak za kraj i smijeh na licu. Danas sam prvi put pretrčala 4,68 kilometara. Vauuu, ja to pretrčala, ma tko bi rekao prije 2 sata da ću pretrčati na ovo kišno jutro Nasip u Zagrebu ali „gotovo je bolje od savršenog“.
Moj susjed bi rekao pihhh 4,68 km, pa ja to pretrčim dok si keks rekao, a opet ovo jutro je spavao dok sam ja trčala. Zapravno to nije niti bitno, bitno da sam ja zadovoljna i da idem.

Ne mora sve biti savršeno samo je bitno ići, kretati se prema cilju, promijeniti strategiju, stazu, cilj ali ići i ne odustati. Gledaj ravno ispred sebe, diži nogu pred nogu, kreći se i ne zaboravi u toj trci disati jer ipak želiš stići živ do cilja.  

Unaprijed čestitam svima koji će trčati Zagrebački noćni cener danas ( 06.11.2016. godine), usprkos vremenu i svim (ne)prilikama.

Primjedbe