Lekcija subotnjeg jutra

Jutro je oko 8 sati, gledam kroz prozor i mislim krenuti ili ,ne na trčanje? Oblačno je i prohladno, ali neka, važno je krenuti. Oblačim tenisice, malo ću trčati- rekoh sama sebi i krenem prema šumi.

Putem prolazim kraj kuća i osjetim razne miomirise: gulaša, ribe, kuhanja kave, ručak se već naveliko kod nekih sprema, ipak je subota. Ljudi se šeću lagano i osjeća se mirnoća subotnjeg jutra.

Danas sam odlučila krenti šetnicom prema Sljemenu, zadala sam si cilj i rekoh sama sebi- mogu ja to. Štapove za hodanje sam ovaj put ostavila doma, pomislila sam kako malo trčanja ne bi škodilo. Naravno moram paziti kuda hodam/trčim ipak je neravan teren, ptice pjevaju, potok žubori, sunce se pomalo probija kroz oblake. Hodam tako neko vrijeme i naiđem na prepreku - potop djela staze,  kako proći dalje, da li odustati i vratiti se. Odlučujem nastaviti, gazim grane, tenisica propada u blato, stanem, okrenem se, brojim koliko još tog potopa, što sad stisnuti zube i skočiti? Pogled mi se unatrag  pa opet naprijed, pomislila sam tako još malo do cilja, pa bila bi šteta ne nastaviti.



Nije li tako i u životu, svaki dan biramo neke odluke(veće ili manje), nalazimo se na raskrsnici puta-skrenuti lijevo/desno/produžiti/vratiti se/odustati/stati,  glava misli previše. Menadžeri (svi) donose odluke svaki dan, neki dan su manje a neki dan više uspješni, ali ih donose i nastave (ne okreću se jer nema koristi od okretanja), isto tako potok teče i ne gleda unatrag što je ostavio.


Nedavno sam čula izreku: Noge će te odvesti na putovanje, a glava na trip. Ono vauuu. Mi stalno nešto važemo, odugovlačimo, borimo se sami protiv sebe umjesto da idemo, osjećamo i doživljavamo stvari. Comfort zona je najlakši način, ali treba izaći iz nje. Ponekad ako ne znamo što učiniti,  najbolje je popiti čaj/kavu i  ne misliti već pustiti, sve se ionako posloži, a ako nije dobro nije kraj. 
Ali ja danas nisam mogla pustiti, jer bi upala u blato i mokra i prljava se vraćala doma, iako ni to nije najgori scenarij :D


Stala sam na grane nekog trnja, probole su me grane u prste, ali USPJELA SAM. Uf koji ponos, uspjela sam, nisam se vratila, ruke u vis i YES, YES, to je to baby. Mala dnevna pobjeda samo za mene i sreća do neba. Vraćajući se i sunce se ukazalo ( jedno naslikano dječjom rukom na kanti za smeće), a pravo sunce je pustilo zrake kroz oblake da mi pokaže da je tu, da sam na dobrom putu. Vraćam se nazad i srećem susjeda koji me pozdravlja i viče: Hodanjem do zdravlja!

Ja bi rekla. Hodanjem do sreće, uspjeha, ljubavi, bitno je samo ne stati i veseliti se „malim“ pobjedama velikim za naša srca.   






                                                                                                                                                                                   

Primjedbe