Zagreb je ovih dana "preplavljen ušima
koje vire iz grma“, klupama na kojima piše Hopa cupa, letcima s natpisom „Jesi li
za Hopa cupa?“. Hopa cupa marketinška kampanja je Gerilski marketing, tj. nekonvencionalna metoda oglašavanja, minimalno ulaganje koje daje maksimalan učinak. Hopa cupa
kampanja je definitivno postigla svoj cilj jer ovih dana svi pričaju o Hopa
cupa.
Zašto zecu vire uši iz grma? Zato što se nije dobro sakrio
Prolazeći pokraj Hrvatskog
narodnog kazališta uočila sam uši kako vire iz grmova, ništa ne bi bilo čudno
da se bliži Uskrs, ali Božić je uskoro, a ja vidim uši. Puno upitnika je bilo u
mojoj glavi, naravno imala sam potrebu prokomentirati uši s kolegama na poslu.
Pošto nitko nije znao ništa o tome, počeli smo tražiti na internetu, ali odgovor nismo
dobili. Iako tražilica nudi i to prvo po redu: Jesi li za Hopa cupa? i Hopa cupa
reklama. Što govori da je Hopa cupa jako tražen pojam na
internetu.
Istog dana vraćajući se kući uočila sam iz tramvaja letak na stupu s natpisom „Jesi li za
Hopa cupa?“. U tramvaju je gospođa
kraj mene rekla na glas začuđeno “ Pa što je ovo?“, suputnici su se imali potrebu uključiti u
raspravu iako nitko ne zna točno o čemu se radi. Druga starija gospođa iz tramvaja nije mogla shvatiti zar bi netko
tako javno stavio oglas za „Hopa cupa“? Odgovorila sam joj da se radi o
marketingu, ali da još nitko ne zna o čemu točno. Svi su pričali o Hopa cupa a
nitko nije znao o čemu se radi, svi smo pogađali i raspravljali.
Konačno je otkrivneo Hopa cupa je oglas za pivu s
limunom, radler pivo.
Svake čestitke timu Hopa cupa na
ideji i realizaciji. Ja sam za Hopa Cupa, a ti? ;)
Primjedbe
Objavi komentar