Što će se desiti ako ponavljate jednu te istu akciju 30 dana?


Sigurno ste se susreli s izrekom „ Ponavljaj jednu te istu akciju/misao bar 30 dana i preći će ti u naviku“.

Iskustvo govori da ju najčešće prenose oni koji ju ne koriste, jer svi smo jako pametni za druge.

Pekarica Mira i njena navika

Vrijeme pauze je i odlazim u Pekarnu po pecivo za gablec. Dvije prodavačiće nešto razgovaraju i jedna kaže: „Skoro će 13.00 sati, juhuuu“. Njenu izjavu i sreću mogla sam usporediti s dočekom Nove godine i čekanjem da sat otkuca 00.00, jer onda sve počinje iznova, drugačije, bolje, novo...

Prodavačica, nazovimo je Mira, prokomentirala je da radi od 5.00 ujutro i da joj u 13.00 završava smjena.

Iznenađeno sam izjavila „0d 5.00 radite, pa mora da se dižete prije 4.00 ujutro?!“ Upitala sam je da li joj se teško dignuti tako rano i prokomentirala da sigurno ode leći, kada dođe doma.
Odgovorila mi je da: „Ma to Vam je sve navika, već mi je to normalno“ i nasmiješila se.  Isto je tako 
Vama ako radite od 8.00, dignuti se prije 7.00.  Kroz glavu mi je prošlo kako mi je ponekad dragocjeno tih još par minuta u krevetu, odgađati da se dignem. Pitala sam se:  Zašto se ja ne bi digla u 5.30 i otišla trčati? Još o tome razmišljam (haha), iako je za petama Advent Run .


Sjetila sam se mnogih intervjua uspješnih ljudi i njihove izjave da se svaki dan bude oko 5.30 sati jer se vesele novom danu, imaju jutarnje rituale, planove i žele početi što prije i iskoristiti što više od dana. Oni ne kukaju, dignu se i naprave što žele i što su si zacrtali. (navika) Možda je to tajna uspjeha?

Zapamtite da svi imamo u danu 24 sata, samo ovisi kako ćemo ih iskoristiti.




Primjedbe