Ako ništa ne promijenite, ništa se neće promijeniti

Ana mi je često pričala kako želi promijeniti posao i kako nije zadovoljna. Upitala sam je : Želiš li ti promijeniti posao? Odgovorila mi je: „Da mi netko ponudi bolji posao, prihvatila bih, ti ne bi?“ Hmmm...pomislila sam, da mi netko ponudi...a ona misli samo čekati i ništa ne poduzimati, baš zanimljivo...možda je previše puta slušala pjesmu Bareta „Samo stoj na suncu i doći će taj dan“, ali kaže na suncu, ne u tami...

Dvije žabe

Dvije žabice su pale u posudu s mlijeko. Jedna je pitala drugu, što ćemo sada napraviti, kako da izađemo iz posude? Jedna žabica je rekla: nemamo što, uginuti ćemo, prepustila se i utopila. Druga žabica nije odustala, mahala je nogama, probala je skočiti iz posude, toliko se upirala nogama da se mlijeko nakon mnogih udaraca pretvorilo u vrhnje i spasila se. Nije se spasila zbog zadnjeg udarca nogama u mlijeko nego zbog 99 udaraca prije.

Poanta je da vas svaka situacija može potaknuti da odustanete i prepustite se i prihvatite to i budete u miru s time ili se truditi naći nešto bolje. Ako ništa ne promijenite ništa se neće promijeniti, neće pasti s neba. Na VAMA je odluka. Hoće li vas svaka situacija motivirati ili obeshrabriti. To ne ovisi o situaciji nego o vama. Sjetite se samo kako su mnoge osobe danas milijunaši upravo zbog toga što su iskusili siromaštvo koji ih je dovelo do dna, nisu imali više što izgubiti i upravo ih je to motiviralo. Uspješni su danas.

Budite promjena koju želite vidjeti u svijetu. I zapamtite da sve počinje s VAMA. 

                                                                                                                           www.female.hr

Primjedbe